Hoera in India - Reisverslag uit Delhi, India van Tjally Otter - WaarBenJij.nu Hoera in India - Reisverslag uit Delhi, India van Tjally Otter - WaarBenJij.nu

Hoera in India

Door: Tjally

Blijf op de hoogte en volg Tjally

04 Februari 2007 | India, Delhi

Hallo,

Na een goede vlucht zijn we van vrijdag op zaterdag in Delhi aangekomen. Het avontuur begon meteen, geld zien te regelen als de pinautomaten eerst niet te vinden zijn en eenmaal gevonden niet blijken te werken en dan een taxi regelen en een hotel zoeken.

Delhi wat een stad! Ongeorganiseerd, heel erg druk, mensen die je de hele tijd nastaren, koeien op straat, honden, riksja's, arm en rijk, vies en prachtig. Om alleen al rond te rijden of te lopen is een groot avontuur en je komt ogen en oren tekort.

Zaterdag hebben we een beetje rondgehangen en onze reis verder uitgestippeld. We waren van plan om lekker avontuurlijk met de trein en met de bus, maar aangezien we weinig tijd hebben, hebben we een chauffeur met auto geregeld voor twee weken. Bij toeval kwamen we in een park waar Ghandi werd nagedacht, echt prachtig met mooie muziek. Zaterdag nacht was iets minder met de muziek. Aan de overkant van de straat vierde iemand zijn verjaardag. Hele luide muziek tot diep in de nacht. Gelukkig waren we wel moe en hebben we nog wel een klein beetje geslapen.

Zondag heeft onze chauffeur ons een aantal highlights van Delhi laten zien. Prachtige tempels, fort, toren en nog veel meer moois. Heel indrukwekkend en schitterend na twee dagen is de camera al vol...

Morgen vertrekken we naar Rajasthan, het land van de koningen en het meest kleurrijke deel van India. Oh en we zouden het bijna vergeten, het weer is super! Niet te warm en niet te koud gewoon perfect met ongeveer 25 graden.

Het is nu al fantastisch en het moet nog beginnen! We houden jullie op de hoogte!

Liefs,
Jeroen en Tjally

ps. foto's volgen zsm

• 04 Februari 2007 - 14:26

Francis En Ing:

Hoi Tjally en Jeroen,

Heel veel plezier nog!!!!!

Fransje zegt dat jullie iedere dag een drupje water uit de kraan moeten nemen, dan worden jullie niet ziek......

Groetjes Fransje en Ing.

• 05 Februari 2007 - 09:30

Tsjikke:

hooooooooooiiii!!

wat leuk dat jullie ons weer op de hoogte houden!

Veel plezier!

Tsjikke

• 05 Februari 2007 - 12:06

Annemieke:

heej broetje en tjally heel veel plezier en veel geluk en niet ziek worden hoor !!!!
    xxx annemieke

• 05 Februari 2007 - 14:08

Yke:

Yo, alweer leuk dus allemaal, veel plezier nog daar maar dat komt denk ik wel goed...

Gr.

Yke

PS: christiaan is de Xfactor uit...

• 06 Februari 2007 - 09:23

Tineke:

Wat super! Ik had al gehoord dat jullie naar India gingen, maar wist niet wanneer! Super stoer.We gaan jullie verhalen en foto's volgen.
    Doei groetjes Tineke

• 07 Februari 2007 - 19:56

Annemarie En Wytse:

super allemaal!!!! heel veel plezier en de groeten van ons alledrie

• 10 Februari 2007 - 11:27

Gerrit:

IK BEN JALOERS!!! Maar ik gun het jullie van harte hoor lieverds!!! Fijne vakantie en tot volgende maand... Hulde

• 14 Februari 2007 - 17:10

Tante Sine:

Met hulp van Joke kan ik nu ook jullie reis volgen, wat een belevenis!! Veel plezier en pas goed op jezelf. Groetjes tante Sine.

• 14 Februari 2007 - 17:13

Tante Sine:

• 18 Februari 2007 - 17:03

Tante Francina:

Wat zien jullie wat van de wereld! Pas goed op jezelf. Fijne reis verder. Groetjes, tante Francina

• 20 Februari 2007 - 21:04

F.steinfort@hetnet.:

Wat zien jullie wat van de wereld! het verslag en de foto's komen prima over.Nog een prachtige tijd,en behouden thuiskomst! Tante Francina.

• 20 Februari 2007 - 21:05

F.steinfort@hetnet.: